Asigurarea de Răspundere Civilă Auto
Acoperirea reparației propriului vehicul
Asigurarea de Asistență Rutieră
Pașii și documentația necesară în caz de daună
Informații privind dosarul de daună
Acoperirea proprietății și bunurilor
GRAWE România Asigurare
Servicii Standard
Tractare (acoperire inclusă în toate variantele de asistență rutieră Mobil) = transportul autovehiculului avariat de la locul incidentului la cea mai apropiată unitate service reparatoare, în limita a 200 km (dus-întors) de la locul incidentului | se consideră serviciu de tractare intervenția ce necesită deplasarea vehiculului de tractare sau a platformei de intervenție
Tractare extinsă (al doilea autovehicul implicat în accident) = transportul unui al doilea autovehicul implicat în accident, doar dacă asiguratul este vinovat de producerea accidentului | autovehiculul este tractat până la cel mai apropiat dealer sau service autorizat, în limita a 200 km dus-întors de la locul incidentului
Tractare suplimentară (doar în afara României) = dacă tractarea (serviciul inițial) nu poate fi organizată direct către o unitate de reparații, iar autoturismul este descărcat sau depozitat | transportul suplimentar de la locul descărcării sau depozitării până la cel mai apropiat service, în limita a 50 km pe sens
Atelier mobil = redarea mobilității autovehiculului la locul incidentului
Recuperare (acoperire inclusă în toate variantele de asistență rutieră Mobil) = activitățile necesare pentru repunerea autovehiculului pe carosabil/drum public (doar în caz de accident)
Depozitare / parcare (acoperire inclusă în toate variantele de asistență rutieră Mobil) = în weekend sau pe timpul nopții, transportul autovehiculului într-o parcare păzită, până la deschiderea celei mai apropiate unități service reparatoare
Service roți = în caz de accident, înlocuirea anvelopei avariate cu o anvelopă de tip și calitate similare, la locul imobilizării autovehiculului
Suport telefonic (acoperire inclusă în toate variantele de asistență rutieră Mobil) = la cererea clientului, și în numele acestuia, operatorul call-center ia legătura cu persoanele indicate de client, pentru a le informa în legătură cu situația apărută pe parcursul călătoriei