Asigurarea de Răspundere Civilă Auto
Acoperirea reparației propriului vehicul
Asigurarea de Asistență Rutieră
Pașii și documentația necesară în caz de daună
Informații privind dosarul de daună
Acoperirea proprietății și bunurilor
GRAWE România Asigurare
Pot fi accesate dacă imobilizarea autovehiculului:
Mașină la schimb = înlocuirea autovehiculului avariat cu un autoturism în regim rent-a-car
Transport autovehicul (variantele cu acoperire doar în România) = transportul autovehiculului imobilizat pe o distanță peste 100 km | serviciu ulterior celui de tractare, fără regim de urgență (este organizat în maximum 5 zile lucrătoare)
Repatriere autovehicul (variantele cu acoperire România & Europa & Turcia) = transportul autovehiculului imobilizat la reședința declarată | serviciu ulterior celui de tractare, fără regim de urgență (este organizat în maximum 15 zile lucrătoare de la primirea devizului de la unitatea de service)
Transport la service = acoperă costul pentru transportul clientului la unitatea service la care a fost reparat autovehiculul, dacă aceasta este la peste 100 km de localitatea de reședință a clientului
Transport pasageri = acoperă costul pentru transportul pasagerilor de la locul accidentului către un hotel situat în apropierea unității service la care a fost tractat autoturismului sau către un alt mijloc de transport
Cazare = acoperă costul de cazare peste noapte la un hotel (din apropierea unității service reparatoare), dacă autoturismul este imobilizat și reparația nu poate fi făcută în aceeași zi
Continuarea călătoriei = acoperă costul pentru transportul către casă sau destinația inițială a ocupanților autoturismului imobilizat | cu un mijloc de transport în comun: tren - clasa a II-a, autobuz - clasa a II-a sau avion - clasa Turist
Taxi = acoperă costul deplasării clientului pentru preluarea mașinii la schimb (dacă autoturismul asigurat rămâne imobilizat în urma accesării serviciilor de asistență rutieră)