Asigurarea de Răspundere Civilă Auto
Acoperirea reparației propriului vehicul
Asigurarea de Asistență Rutieră
Pașii și documentația necesară în caz de daună
Informații privind dosarul de daună
Acoperirea proprietății și bunurilor
GRAWE România Asigurare
Asistență mobilă, doar pentru autoturisme, în România & Europa și Turcia.
Cauza imobilizării: accident, defecțiune tehnică, greșeală personală (număr nelimitat)
Vechime autoturism: max. 10 ani
Durata asigurării: 6 luni | 1 an
Servicii incluse:
cauza imobilizării:
accident
defecțiune mecanică sau electrică*
greșeală personală*
*fără limită de accesări
servicii standard:
asistența începe cu serviciul de atelier mobil și/sau tractare și se acordă în regim de urgență
atelier mobil:
max. 2.500 lei/eveniment
nu sunt acoperite costurile pieselor de schimb
nu se pot solicita intervenții multiple pentru aceeași cauză
tractare:
până la cea mai apropiată unitate service, în limita a 200 km dus-întors de la locul incidentului
recuperare:
max. 500 lei/eveniment (doar în caz de accident)
depozitare/parcare:
max. 100 lei/zi, max. 5 zile
suport telefonic:
fără limită de accesări
service roți (doar ca urmare a unui accident):
sunt acoperite costurile de înlocuire (manopera și costul anvelopei noi), max. 750 lei/an
anvelopa avariată va fi înlocuită cu o anvelopă de tip și calitate similare cu cea avariată; înlocuirea anvelopei avariate cu alt tip de anvelopă sau cu o anvelopă de calitate superioară se poate realiza doar cu acord prealabil din partea asigurătorului
serviciul poate fi accesat doar în caz de accident, inclusiv în localitatea de reședință
serviciul nu acoperă pana de cauciuc clasică (avarie ce poate fi reparată prin operațiuni specifice de vulcanizare), decât dacă se identifică o avarie care face imposibilă vulcanizarea anvelopei
servicii extra:
(doar în caz de accident)
clientul poate solicita serviciile extra dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții:
- ca urmare a unui accident, autoturismul asigurat este imobilizat, are deschis un caz de asistență rutieră și a beneficiat de serviciul tractare din partea prestatorului
- imobilizarea are loc la o distanță mai mare de 100 km. de reședința sau de unitatea de cazare declarate
- reparația durează cel puțin până în ziua următoare
mașină la schimb:
serviciul nu poate fi cumulat cu serviciile de cazare sau continuarea călătoriei
accident: max. 5 zile, max. 150 lei/zi, în regim rent-a-car
defecțiune tehnică sau greșeală personală: max. 3 zile, max. 150 lei/zi
repatriere autovehicul:
doar în caz de accident, la locul de reședință, max. 3.000 lei/eveniment
transport autovehicul:
doar în caz de accident, la locul de reședință, max. 1.500 lei/eveniment
transport la service:
max. 500 lei/eveniment
transport pasageri:
cazare:
în România: max. 3 nopți/eveniment, max. 250 lei/noapte
în Europa și Turcia: max. 3 nopți/eveniment, max. 350 lei/noapte
serviciul nu poate fi cumulat cu serviciul de mașină la schimb
continuarea călătoriei:
max. 1.500 lei/eveniment
taxi:
max. 250 lei/eveniment
Descriere servicii PREMIUMEUROPA
Atelier mobil:
redarea mobilității autoturismului la locul incidentului
dacă mobilitatea nu poate fi redată pe loc, se asigură transportul autoturismului de la locul imobilizării către cea mai apropiată unitate service reparatoare
Tractare:
transportul autoturismului avariat de la locul incidentului la cea mai apropiată unitate service reparatoare, în limita a 200 km de la locul incidentului
tractarea este intervenția ce necesită deplasarea vehiculului de tractare sau a platformei de intervenție
serviciul are grad de urgență și este oferit imediat ce a fost înregistrată solicitarea
vehiculul de tractare ajunge la locul incidentului într-un interval de maximum 3 ore de la înregistrarea solicitării de accesare, în condiții meteo și/sau trafic normale
Recuperare:
toate activitățile necesare pentru repunerea autoturismului pe carosabil / drum public (doar în caz de accident)
Depozitare / parcare:
în weekend sau pe timpul nopții, transportul autoturismului într-o parcare păzită, până la deschiderea celei mai apropiate unități service reparatoare
Suport telefonic:
la cererea clientului, și în numele acestuia, operatorul Call-Center va lua legătura cu persoanele indicate de client, pentru a le informa în legătură cu situația apărută pe parcursul călătoriei
Service roți:
acoperă costurile de înlocuire cu anvelope noi (inclusiv manopera) a anvelopelor avariate iremediabil ca urmare a unui accident
serviciul poate fi prestat dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții:
- sesizarea se face de la locul accidentului (autoturismul este imobilizat în locul unde a avut loc incidentul) și serviciul de tractare este organizat de asigurător
- anvelopa a fost avariată în timpul deplasării
- prin înlocuirea anvelopei se redă mobilitatea autoturismului (clientul poate continua călătoria)
- suprafața de rulare pe anvelopa avariată măsoară un strat util mai mare de 3 mm
serviciul nu poate fi prestat dacă:
- solicitarea nu este făcută de la locul accidentului și nu se poate identifica cauza care a dus la avarierea anvelopei
- anvelopa este uzată neuniform din cauza situației tehnice a autoturismului
- asiguratul refuză să transmită informații concludente de la fața locului (fotografii cu avaria anvelopei sau identificarea cauzei, locația etc.)
- avaria anvelopei nu este rezultatul unei coliziuni cu alt vehicul, denivelări a drumului, impactului cu un obiect care a provocat avaria anvelopei
- anvelopa are o presiune scăzută, sub recomandările de utilizare ale producătorului
- anvelopa este avariată ca urmare a deplasării autoturismului pe pană și/ sau cu presiune sub recomandările producătorului
- avaria anvelopei este cauzată de acte de vandalism
nu poate fi accesat în caz de: pană clasică, lipsă chit de reparație și/sau lipsă rezervă
Mașină la schimb:
înlocuirea mașinii avariate ca urmare a unui accident cu un autoturism din categorie similară, în regim rent-a-car
Transport autovehicul:
transportul autoturismului imobilizat necesită deplasarea vehiculului de tractare sau a platformei de transport pe o distanță ce depășește limita serviciului de tractare (100 km)
serviciul este succesiv celui de tractare și nu are regim de urgență (va fi organizat în maximum 5 zile lucrătoare)
Repatriere autovehicul:
la cererea asiguratului, în max. 15 zile lucrătoare de la primirea devizului de la unitatea de service
distanța nu poate fi mai mare decât cea până la adresa de reședință menționată în polița de asigurare
serviciul de repatriere este ulterior serviciului de tractare și nu are regim de urgență
Transport la service:
transportul clientului la unitatea service la care a fost reparat autoturismul, dacă acesta este la peste 100 km de localitatea de reședință a clientului (serviciu accesat o singură dată pe caz)
Transport pasageri:
transportul pasagerilor de la locul accidentului către un hotel situat în apropierea unității service la care a fost tractat autoturismului sau către un alt mijloc de transport (serviciu accesat o singură dată pe caz)
Cazare:
acoperirea cheltuielilor de cazare peste noapte la un hotel (din apropierea unității service reparatoare), dacă autoturismului este imobilizat și reparația nu poate fi făcută în aceeași zi
Continuarea călătoriei:
pentru ocupanții autoturismului imobilizat, către casă sau destinația inițială, cu un mijloc de transport în comun (tren, autobuz sau avion - clasa Turist)
doar dacă: a fost deja organizat serviciul tractare, autoturismul este imobilizat la peste 100 km de reședința sau unitatea de cazare declarată, iar autoturismul nu-și va recăpăta mobilitatea în maximum 24 ore
Taxi:
dacă autoturismul asigurat rămâne imobilizat în urma accesării serviciilor de asistență rutieră, iar pentru preluarea mașinii de schimb clientul trebuie să se deplaseze într-o localitate apropiată (serviciu accesat o singură dată pe caz)