Asigurarea de Răspundere Civilă Auto
Acoperirea reparației propriului vehicul
Asigurarea de Asistență Rutieră
Pașii și documentația necesară în caz de daună
Informații privind dosarul de daună
Acoperirea proprietății și bunurilor
GRAWE România Asigurare
Asistență mobilă, doar pentru autoturisme, în România & Europa și Turcia. Fără limită de vechime autovehicul.
Cauza imobilizării: accident, defecțiune tehnică, greșeală personală (număr nelimitat)
Durata asigurării: 15 zile | 30 zile
Servicii incluse:
cauza imobilizării:
accident, defecțiune tehnică, greșeală personală (număr nelimitat)
servicii standard (orice cauză):
asistența începe cu serviciul de atelier mobil și/sau tractare și se acordă în regim de urgență
atelier mobil:
max. 2.500 lei/eveniment
tractare & tractare suplimentară:
tractare suplimentară = max. 50 km
recuperare (doar din accident):
max. 500 lei/eveniment
depozitare/parcare:
transport pasageri:
suport telefonic:
fără limită de accesări
Descriere servicii BASIC Europa:
Atelier mobil:
nu sunt acoperite costurile pieselor de schimb
nu se pot solicita intervenții multiple pentru aceeași cauză
Tractare:
transportul autovehiculului avariat de la locul incidentului până la cea mai apropiată unitate service reparatoare
se consideră serviciu de tractare intervenția ce necesită deplasarea vehiculului de tractare sau a platformei de intervenție
serviciul are grad de urgență și este oferit imediat ce a fost înregistrată solicitarea
vehiculul de tractare ajunge la locul incidentului într-un interval de maximum 3 ore de la înregistrarea solicitării de accesare, în condiții meteo și/sau trafic normale
Tractare suplimentară:
serviciul se prestează ulterior serviciului de tractare
dacă tractarea (serviciul inițial) nu poate fi organizată (din decizia unor organe abilitate ale statului sau din alte motive neimputabile prestatorului) direct către o unitate de reparații, asiguratul poate accesa serviciul de tractare suplimentară până la cea mai apropiată unitate service, în limita a 50 km pe sens; numărul total de km se calculează din locul unde prestatorul sau organul abilitat a descărcat/depozitat inițial autovehiculul, până la unitatea reparatoare; dacă opțiunea de nu tracta autovehiculul direct (către unitatea de reparații autorizată sau locația propusă de prestator) aparține asiguratului, aceasta anulează dreptul asiguratului de a accesa serviciul de tractare suplimentară
Recuperare:
toate activitățile necesare pentru repunerea autoturismului pe carosabil / drum public
Depozitare / parcare:
în weekend sau pe timpul nopții, transportul autovehiculului într-o parcare păzită, până la deschiderea celei mai apropiate unități service reparatoare
Suport telefonic:
la cererea clientului, și în numele acestuia, operatorul Call-Center va lua legătura cu persoanele indicate de client, pentru a le informa în legătură cu situația apărută pe parcursul călătoriei