Go to Home Go to search Go to navigation Sari la conținut
Calitatea serviciilor oferite de Grawe pe parcursul soluționării dosarului de daună: is mandatory.
Procesul de avizare a daunei: is mandatory.
În cât timp ați fost contactat de constatator? is mandatory.
Interacțiunea cu constatatorul în procesul rezolvării dosarului de daună: is mandatory.
Modul de comunicare (atitudinea) specialiștilor cu care ați interacționat pe parcursul soluționării dosarului de daună: is mandatory.
Respectarea termenelor pentru etapele de soluționare a dosarului de daună: is mandatory.
Cât timp a durat rezolvarea dosarului de daună (din momentul avizării până în momentul plății): is mandatory.
Procesul de soluționare a daunei (simplu, rapid): is mandatory.
Atitudinea în general a personalului cu care ați interacționat: is mandatory.
Serviciile Grawe în caz de daună: ați recomanda serviciile noastre? is mandatory.
Enter the character string shown in the picture
reCAPTCHA is mandatory.